Politika vrácení

REFUNDACE

Nabízíme refundaci nebo výměnu, pokud:

A) CHCETE VRÁTIT ZBOŽÍ, KTERÉ SPADÁ POD POLITIKU VRÁCENÍ

B) PRODUKTY JSOU POŠKOZENÉ / POŠKOZENÉ PŘI DORUČENÍ NEBO JSTE OBDRŽELI NESPRÁVNÉ PRODUKTY
Naše společnost je odhodlána zajistit 100% spokojenost zákazníků. Pokud jste obdrželi poškozený nebo nesprávný produkt, pošlete nám e-mail na info@velvetineamsterdam.nl a my zajistíme výměnu obdržených produktů.

C) ZBOŽÍ NEBYLO DORUČENO - Pokud produkty nejsou doručeny do 30 dnů od data nákupu, považujeme tuto objednávku za ztracenou. Jsme rádi, že vám poskytneme náhradu nebo částečnou refundaci v závislosti na stavu nebo scénáři této objednávky.

Některé produkty nelze vrátit nebo refundovat:

  • Digitální produkty

  • Spodní prádlo

  • Kosmetika / Toaletní potřeby

  • Ložní prádlo

  • Potraviny

  • Květiny a rostliny

  • Zakázkové objednávky

  • Produkty na jedno použití

VRÁCENÍ A VÝMĚNA
Pokud chcete vrátit svůj produkt, doporučujeme poslat e-mail na info@velvetineamsterdam.nl s důvodem vrácení a rádi vám pomůžeme s řešením problému a poskytneme instrukce.

Zákazník má právo vrátit zboží nebo zboží do 14 dnů od jeho obdržení, pokud obdržel zboží:

  • Neprojevuje známky používání nebo opotřebení

  • Obdržené zásilky jsou kompletní

  • Důvod vrácení spadá pod právo na vrácení, jak je uvedeno na této stránce.

Zákazníci jsou zodpovědní za náklady na vrácení zboží. Refundace bude provedena po přijetí a schválení vrácení.

Také jste zodpovědní za náklady na vrácení, pokud není jinak určeno naším týmem.

POZDNÍ DORUČENÍ OBJEDNÁVKY
Ačkoli se snažíme zajistit, aby vaše objednávka dorazila nejpozději do 15 dnů po nákupu, nemůžeme to garantovat kvůli pokračující pandemii COVID-19 a jiným nepředvídaným okolnostem, které mohou ovlivnit dopravu a zásoby.
Nemůžeme provádět refundace za položky, které nebyly doručeny na určité datum nebo speciální příležitost.

U každého popisu produktu je uvedeno, jak dlouho může doručení trvat. Prosím, mějte to na paměti při zadávání objednávky.

Jakmile je objednávka odeslána, již ji nemůžeme zrušit.

NÁKLADY NA VRÁCENÍ
Náklady na vrácení zboží jsou na náklady zákazníka. Pokud byste chtěli vrátit produkt, který byl součástí akce 1+1 zdarma, je nutné vrátit celou objednávku.

KONTAKTOVÁNÍ
Pokud máte jakékoli dotazy ohledně vrácení zboží, kontaktujte nás na info@velvetineamsterdam.nl.


Obdržel(a) jsem poškozený nebo nesprávný produkt. Co mám dělat?
Kontaktujte nás na info@velvetineamsterdam.nl. Prosíme vás, abyste poslali několik fotografií nebo videí z přijatého produktu, abychom mohli situaci lépe analyzovat.
Jakmile náš tým zpracuje informace a potvrdí vaši situaci, zahájíme výměnu. Bez vizuálních důkazů o poškození nebo nesprávném produktu nemůžeme zahájit výměnu.

Chci vrátit objednávku, co mám dělat?
Naše adresa pro vrácení je mezinárodní (Čína) a není v Nizozemsku, objednané položky je třeba vždy vrátit na adresu, odkud pocházejí, a náklady na vrácení jsou na vaší straně. Musíte požádat o formulář pro vrácení a vyplnit potřebné údaje. Ujistěte se, že uvedete sledovací číslo, abychom mohli sledovat vrácení zboží až do našeho skladu.

Musím vrátit celou objednávku?
Ne, pouze položky, které chcete vrátit.

Mohu vyměnit své boty, pokud je velikost příliš malá?
Výměnu nabízíme pouze v případě, že jsme omylem odeslali nesprávnou velikost. Pokud si nejste jisti velikostí, podívejte se na tabulku velikostí na našich stránkách.

Kdy dostanu zpět své peníze po vrácení zboží?
Refundaci provedeme až po doručení zboží do našeho skladu. Obvykle to trvá 5 - 7 pracovních dní, než obdržíme vrácené zboží, v závislosti na logistických procesech. Jakmile zboží dorazí do našeho skladu, zahájíme refundaci do 2 pracovních dní. POZOR; Platbu provedeme pouze na číslo účtu, ze kterého byla provedena platba. Nelze použít jiné číslo účtu.

Mějte však na paměti, že banka může zpracování platby zpozdit o 3 - 5 pracovních dní, než peníze skutečně dorazí na váš účet.

Moje objednávka byla vrácena odesílateli ve sledovacím systému. Co mám dělat dál?
Vrácení odesílateli může nastat v těchto případech:

  • Zákazník nevyzvedl zásilku - Zákazník by měl kontaktovat místního kurýra a domluvit novou doručovací službu. (Mějte na paměti, že máte pouze 5 dní na to, abyste si zásilku vyzvedli, pokud jste ji při první pokusu nepřijali).

  • Nesprávná adresa - Zákazník nezadal správnou adresu. Doporučujeme kontaktovat místní kurýrní službu a vyzvednout si balík pomocí sledovacího čísla.

  • Zákazník odmítl platit celní poplatky / skryté náklady - To se stává zřídka, ale tuto situaci nemůžeme ovlivnit. Pokud vám kurýr oznámil, že máte zaplatit celní poplatky / jiné náklady, kontaktujte nás a rádi vám pomůžeme situaci vyřešit.

Máte předplacenou štítku pro vrácení?
Nemáme předplacené štítky pro vrácení. Všechny náklady na vrácení zboží hradí zákazník.