Doprava

DOPRAVA JE ZDARMA!
Ceníme si vašeho zájmu o nákup přes náš e-shop. Níže naleznete seznam odpovědí na vaše otázky týkající se dopravy.

ČAS ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

Všechny objednávky jsou zpracovány do 3-5 pracovních dnů, v závislosti na poptávce po objednaných produktech. Upozorňujeme, že v případě víkendů a svátků doprava neprobíhá.

Navíc může být doprava zpožděná při větším množství objednávek. Pokud dojde k jakémukoli zpoždění, budeme vás o tom informovat e-mailem. Žádáme vás, abyste nám poskytli dostatek času na splnění našich povinností v této záležitosti.

DOPRAVNÍ ČAS

Dopravní čas činí minimálně 5-13 pracovních dnů (víkendy a svátky nejsou započítány). Zpoždění jsou také možné v důsledku pandemie, které čelíme celosvětově. Respektujeme a dodržujeme nové protokoly a postupy pro kurýrní služby a celní odbavení na letištích. Někdy může dojít k zpoždění, zejména během svátků, což je očekávané kvůli vysoké poptávce po objednávkách.

POTVRZENÍ DOPRAVY

Potvrzení o odeslání, spolu s číslem sledování, bude odesláno odesílatelem e-mailem, jakmile bude objednávka zpracována v systému.

NÁKLADY NA VRÁCENÍ

Veškeré zboží, které je vráceno na náš sklad, je na náklady zákazníka. Upozorňujeme, že před vrácením zboží musíte požádat o vrácení formuláře u zákaznické podpory na e-mailu info@velvetineamsterdam.nl, než zboží vrátíte k dalšímu zpracování. Jinak společnost nenese odpovědnost za ztrátu nebo poškození během vrácení.

POŠKOZENÍ

Velvetine je odpovědné za poškození nebo ztrátu zboží během dopravy. Pokud obdržíte objednávku, která není ve správném stavu, je poškozená nebo je obal roztržený, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na info@velvetine.nl a zašlete nám fotografii balíku a kontaktujte kurýrní službu, která je zodpovědná za vyřízení vaší zásilky.

Všechny obalové materiály a poškozené zboží musí být uchovány pro podání reklamace.